REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep
internetowy, działający pod adresem www.zimpex.pl
prowadzony jest przez:
KRAUSEWERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
z siedzibą
67-100 Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 40, identyfikującą się nr REGON 978066734,
NIP 9251953311.
1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do klientów indywidualnych oraz
przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
2. ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
2.1.
Podstawowym środkiem składania zamówień jest strona internetowa www.zimpex.pl.
2.2. Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu: 600
202 678.
2.3. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja w systemie sklepu.
Przejście przez proces rejestracji pozwala na dokonywanie zakupów w przyszłości
bez konieczności ponownego rejestrowania.
2.4. Złożenie zamówienia odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po
wybraniu produktów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "zamówienie"
Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi niezbędnymi
do zrealizowania zamówienia.
2.5. Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie
wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany
na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas
rejestracji.
2.6. Zamawiający może anulować lub zmienić treść zamówienia:
- mailem: biuro@zimpex.pl
Wprowadzenie
zmian w zamówieniu lub anulowanie zamówienia może nastąpić do momentu wysłania
zamówienia z magazynu sklepu.
2.7. Zamówienia realizowane są w terminie 7 dni roboczych od daty
złożenia zamówienia lub otrzymania płatności przez sklep. W skrajnych
przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiający
zostanie niezwłocznie poinformowany.
2.8. Do każdego
zamówienia wystawiana jest Faktura VAT.
2.9. Ceny podane na stronie internetowej www.zimpex.pl
podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny
nie zawierają kosztów dostawy.
2.10. Kupujący może dokonać płatności na
kilka sposobów:
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- płatność przelewem zwykłym
- płatność za pobraniem
2.11. Kupujący wybiera sposób płatności podczas składania Zamówienia.
2.12. W przypadku wyboru sposobu
płatności w formie przelewu zwykłego, Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu
100% wartości Zamówienia na poniżej wskazanym koncie bankowym:
ALIOR BANK S.A.
PL 95 2490 0005 0000 4530 8186 6275
SWIFT: ALBPPLPW
2.13. Wszystkie Produkty, które znajdują się w ofercie Sklepu internetowego są
wysyłane w terminie nie później niż 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia
Zamówienia.
2.14.
Kupujący może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:
- odbiór
osobisty zamówionych Produktów (po wcześniejszej konsultacji)
-
dostarczenie Produktów przez firmę kurierską DPD lub inną uzgodnioną z
Kupującym
-
dostarczenie zamówionych Produktów przez pracownika Sprzedawcy po uprzednim
uzgodnieniu kosztów dostawy
2.15. Adres
dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania
Zamówienia.
2.16. Koszt
dostawy ponosi Kupujący.
2.17. W przypadku zamówienia Produktów o łącznej wadze max 31,5kg koszt wysyłki
wynosi 20,00 zł brutto - PRZELEW lub 25,00zł brutto - POBRANIE (paczka nie może przekraczać wymiarów 60x50x50cm); w
przypadku złożenia Zamówienia, gdzie paczka przekracza powyższe wymiary (paczki
paletowe) Kupujący każdorazowo informowany jest
o kosztach wysyłki.
2.18. Towar
wysyłamy wyłącznie na terytorium RP.
2.19.
Przybliżony czas dostarczenia Produktów licząc od dnia odebrania paczki przez
firmę kurierską wynosi do 3 dni roboczych (nie dotyczy Świąt oraz weekendów).
3. GWARANCJA i REKLAMACJE
3.1.
Sprzedawca udziela 5 letnią gwarancję na korpus wszystkich wkładów powietrznych
z serii GALL. Pozostałe części ruchome: ruszt, deflektor, ogranicznik drewna,
drzwi, popielnik i inne części zamienne objęte są 12 miesięczną gwarancją.
3.2.
Sprzedawca nie udziela gwarancji na szybę oraz uszczelki.
3.3. Sprzedawca
oferuje do sprzedaży towar 100% nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
3.4. Sprzedawca odpowiada wobec konsumentów
za wady rzeczy na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o rękojmi.
3.5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady zewnętrzne lub
uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie
skontaktować się ze Sprzedawcą.
3.6. Nabywca powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu
przesyłki i w obecności kuriera.
3.7. Reklamację należy złożyć pisemnie na
adres firmy: KRAUSEWERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól lub
mailowo na adres: biuro@zimpex.pl.
3.8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji
Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak
ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał
reklamację za uzasadnioną.