Najlepsze kominki

Części do kominków

Części do kotłów C.O.

Patelnie i kociołki

Krausewerk Sp. z o.o.

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO



1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.zimpex.pl prowadzony jest przez:

KRAUSEWERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

z siedzibą 67-100 Nowa Sól, ul. Piłsudskiego 40, identyfikującą się nr REGON 978066734, NIP 9251953311.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.


2. ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

2.1. Podstawowym środkiem składania zamówień jest strona internetowa www.zimpex.pl.

2.2. Zamówienia można składać również telefonicznie pod numerem telefonu: 600 202 678.

2.3. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja w systemie sklepu. Przejście przez proces rejestracji pozwala na dokonywanie zakupów w przyszłości bez konieczności ponownego rejestrowania.

2.4. Złożenie zamówienia odbywa się za pomocą systemu nawigacji sklepu. Po wybraniu produktów i przejściu do "koszyka" i wybraniu opcji "zamówienie" Zamawiający zostaje poproszony o wypełnienie formularza z danymi niezbędnymi do zrealizowania zamówienia.

2.5. Po otrzymaniu każdego zamówienia system sklepu generuje automatycznie wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, który jest przesyłany na adres poczty internetowej wskazany w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji.

2.6. Zamawiający może anulować lub zmienić treść zamówienia:
- mailem: biuro@zimpex.pl

Wprowadzenie zmian w zamówieniu lub anulowanie zamówienia może nastąpić do momentu wysłania zamówienia z magazynu sklepu.

2.7. Zamówienia realizowane są w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia lub otrzymania płatności przez sklep. W skrajnych przypadkach czas wysyłki zamówienia może ulec wydłużeniu o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.

2.8. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT.


2.9. Ceny podane na stronie internetowej www.zimpex.pl podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają  kosztów dostawy.

2.10. Kupujący może dokonać płatności na kilka sposobów:
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- płatność przelewem zwykłym
- płatność za pobraniem

2.11. Kupujący wybiera sposób płatności podczas składania Zamówienia.


2.12. W przypadku wyboru sposobu płatności w formie przelewu zwykłego, Produkty wysyłane są po zaksięgowaniu 100% wartości Zamówienia na poniżej wskazanym koncie bankowym:

 

ALIOR BANK S.A.

PL 95 2490 0005 0000 4530 8186 6275

SWIFT: ALBPPLPW


2.13. Wszystkie Produkty, które znajdują się w ofercie Sklepu internetowego są wysyłane w terminie nie później niż 7 dni roboczych, licząc od dnia złożenia Zamówienia.

2.14. Kupujący może wybrać następujące sposoby odbioru zamówionych Produktów:

- odbiór osobisty zamówionych Produktów (po wcześniejszej konsultacji)

- dostarczenie Produktów przez firmę kurierską DPD lub inną uzgodnioną z Kupującym

- dostarczenie zamówionych Produktów przez pracownika Sprzedawcy po uprzednim uzgodnieniu kosztów dostawy

2.15. Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Kupującego podczas składania Zamówienia.

2.16. Koszt dostawy ponosi Kupujący.

2.17. W przypadku zamówienia Produktów o łącznej wadze max 31,5kg koszt wysyłki wynosi 20,00 zł brutto - PRZELEW lub 25,00zł brutto - POBRANIE (paczka nie może przekraczać wymiarów 60x50x50cm); w przypadku złożenia Zamówienia, gdzie paczka przekracza powyższe wymiary (paczki paletowe) Kupujący każdorazowo informowany jest o kosztach wysyłki.

2.18. Towar wysyłamy wyłącznie na terytorium RP.

2.19. Przybliżony czas dostarczenia Produktów licząc od dnia odebrania paczki przez firmę kurierską wynosi do 3 dni roboczych (nie dotyczy Świąt oraz weekendów).


3. GWARANCJA i REKLAMACJE


3.1. Sprzedawca udziela 5 letnią gwarancję na korpus wszystkich wkładów powietrznych z serii GALL. Pozostałe części ruchome: ruszt, deflektor, ogranicznik drewna, drzwi, popielnik i inne części zamienne objęte są 12 miesięczną gwarancją.

3.2. Sprzedawca nie udziela gwarancji na szybę oraz uszczelki.

3.3. Sprzedawca oferuje do sprzedaży towar 100% nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.

3.4. Sprzedawca odpowiada wobec konsumentów za wady rzeczy na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o rękojmi.

3.5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący wykryje w nim wady zewnętrzne lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

3.6. Nabywca powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności kuriera.

3.7. Reklamację należy złożyć pisemnie na adres firmy: KRAUSEWERK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól lub mailowo na adres: biuro@zimpex.pl.

3.8. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.